Ανοίγουν οι πύλες από τα έγκατα της γης;

Αν αυτά σας φαίνονται νορμάλ τότε και εγώ έχω κάθε δικαίωμα να είμαι γραφικός !!Δεν μπορώ να δώσω ακόμα καμία εξήγηση στο φαινόμενο άλλα από την άλλη δεν μπορώ να καταπιώ αυτά που λένε και οι επιστήμονες ,πχ λόγο ύγρανσις από βροχη,από τα υπόγεια τούνελ νερού,από τις αποχετευσης ,από οξύτητα του χώματος και ένα σωρό παπαριες!



Είμαι σε έρευνα για το θέμα άλλα είμαι και σε εποχή που το πεδίο παραμένει κλειστό!! ... μιας και θα πρέπει λογικά να είμαι τώρα κάπου μεταξύ 21-23 Μαρτίου!! ...Σε πειράζω....Ίσως! Κοίτα λοιπόν ένα θέμα που δεν έχει πολύ έρθει στην Ελλάδα ....και συμβαίνει αυτή την στιγμή στον κόσμο μας!!
Stranger



























http://www.katohika.gr
Όταν οι Πύλες της Αβύσσου ανοίξουν τα Νεφελίμ στον...Πολέμαρχο θα ορμήσουν κι αυτός θα είναι εκεί με το σπαθί το χάλκινο την ανθρωπότητα να υπερασπιστεί. 

Από τους Παπύρους της Κάλλικουμ.

2 Σχόλια

Επιτρέπονται σχόλια σε ότι γλώσσα θέλετε, φυσικά και σε greeklish.
ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ

ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σκοπός του κόσμου μας δεν είναι η επίτευξη της τελειότητας αλλά η φθορά και η αποσύνθεση. Το Μεγάλο Σχέδιο του σύμπαντος είναι γραμμένο -για όσους έχουν μάτια να το δουν- πάνω σε μια παλιά κούκλα βιτρίνας, ξεχασμένης σε κάποιο σκοτεινό δωμάτιο, κάποιου εγκαταλελειμμένου σπιτιού, κάποιας έρημης γειτονιάς. Ο τρόμος που προσπαθεί να μεταδοθει στον λαο, απο τον κ.Περίεργο, εχεί αλλόν σκοπό.Οι περισσότερες τρύπες ανοιξαν λόγο καιρικών φενομένων και όχι απο τα Νεφελιμ και τα Ελοχιμ, μπορεί να της άνοιξε επίσης κάποιος κούνελος Γίγαντας η κάποιο γατάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εντελως φυσικο φαινομενο εχει γινει στο παρελθον και θα γινει και στο μελλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Νεότερη Παλαιότερη

'