Μπαρόν Ντέιβις: "Με απήγαγαν εξωγήινοι" !!

Ο Μπαρόν Ντέιβιτς δήλωσε πως πρόσφατα τον απήγαγαν εξωγήινοι και δεν έκανε πλάκα εξηγώντας με λεπτομέρειες την εμπειρία που βίωσε. Η μαρτυρία του 34χρονου γκαρντ των Νικς προστέθηκε σε εκείνες εκατοντάδων ανθρώπων κάθε χρόνο που θεωρούν πως έχουν απαχθεί από εξωγήινους.
Ο Μπαρόν Ντέιβις άφησε τους πάντως με ανοικτό στόμα λέγοντας:

" Ήμουν στον δρόμο για το Βέγκας στο Λος Άντζελες. Ήμουν λίγο κουρασμένος και τότε είδα το φως, το οποίο νόμιζα ότι ήταν από ένα μεγάλο φορτηγό.

Μετά, ήμουν σε ένα πράγμα από ατσάλι. Αυτοί που έμοιαζαν με ανθρώπους, ήταν μισοί άνθρωποι, σαν… εξωγήινοι. Με πείραζαν στη μύτη και με κοιτούσαν στα μάτια μου.

Μου έδεσαν τα χέρια και μετά ήμουν στο Μοντεμπέλο (Καλιφόρνια) στο δρόμο για το Λος Άντζελες, ήταν 4 το πρωί ".

sport24.gr 
http://www.astrikiprovoli.com

Δημοσίευση σχολίου

Επιτρέπονται σχόλια σε ότι γλώσσα θέλετε, φυσικά και σε greeklish.
ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ

ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Νεότερη Παλαιότερη

'